23.01.2024 Ylivieska
Ti 23.1.2024 klo 8.30-12
Ylivieska
Kaikille asiakaspalvelutyötä tekeville
Kehittämiskoordinaattori Terhi Mustakangas, terhi.mustakangas@ylivieska.fi, puh. 044 429 4389
90 euroa
Ti 23.1.2024 klo 8.30-12.00 Ylivieskassa
Asiakaspalvelutyötä tekevät henkilöt
Teija Mykrä, FM, puheviestintä
Sertifioitu fasilitaattori
Valmennus kehittää ammattitaitoa kohdata haasteellisia, tunnepitoisia asiakastilanteita ja palautua haastavista kohtaamisista.
Valmennus
▪ lisää ammatillisia valmiuksia toimia tunnelatautuneissa asiakastilanteissa,
▪ kehittää kriittisen palautteen vastaanottokykyä ammatillinen etäisyys säilyttäen,
▪ antaa toimivia vinkkejä omien tunteiden säätelyyn ja oman mielen rauhoittamiseen
▪ kehittää itsemyötätunnon taitoa.
Ongelmatilanteiden ennaltaehkäisy
▪ Ammattimainen palautteen vastaanottaminen
▪ Näetkö ongelmia vai ratkaisuja? Näkökulman vaihtamisen taito
▪ Pettyneen, ärtyneen, vihaisen asiakkaan kohtaaminen
Ammatillisuuden säilyttäminen haasteellisessa tilanteessa
▪ Kun toinen provosoi, provosoidutko?
▪ Tunteet tarttuvat – miten säilyttää riittävä etäisyys?
▪ Kiihtyneen henkilön rauhoittaminen viestinnän avulla
Palautuminen stressaavista tilanteista
▪ Stressiä ylläpitävien ajatusmallien taltuttaminen
▪ Mielenrauhoittamisen ja itsemyötätunnon taito
▪ Energisoiva vuorovaikutus työpaikalla – työnilon vaaliminen
Case-työskentelyä pienryhmissä
90 euroa
31.12.2023 mennessä
Ilmoittautuminen on sitova. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tapahtuvasta perumisesta laskutetaan puolet kurssimaksusta. Mikäli perumista ei tehdä lainkaan tai peruminen/keskeyttäminen tehdään koulutuksen alkamisen jälkeen, laskutetaan koko kurssimaksu. Peruutus tulee tehdä aina kirjallisesti. Kurssimaksut ovat ulosottokelpoisia (L 632/1998, 24 §). Kesäyliopisto ei palauta maksuja.