Haastavat asiakaskohtaamiset ja niistä palautuminen

23.01.2024 Ylivieska

Aika

Ti 23.1.2024 klo 8.30-12

Paikka

Ylivieska

Kenelle

Kaikille asiakaspalvelutyötä tekeville

Lisätietoja

Kehittämiskoordinaattori Terhi Mustakangas, terhi.mustakangas@ylivieska.fi, puh. 044 429 4389

Hinta

90 euroa

Aika ja paikka

Ti 23.1.2024 klo 8.30-12.00 Ylivieskassa

Kohderyhmä

Asiakaspalvelutyötä tekevät henkilöt

Kouluttaja

Teija Mykrä, FM, puheviestintä

Sertifioitu fasilitaattori

Tavoitteet

Valmennus kehittää ammattitaitoa kohdata haasteellisia, tunnepitoisia asiakastilanteita ja palautua haastavista kohtaamisista.

Valmennus

▪ lisää ammatillisia valmiuksia toimia tunnelatautuneissa asiakastilanteissa,

▪ kehittää kriittisen palautteen vastaanottokykyä ammatillinen etäisyys säilyttäen,

▪ antaa toimivia vinkkejä omien tunteiden säätelyyn ja oman mielen rauhoittamiseen

▪ kehittää itsemyötätunnon taitoa.

Sisältö

Ongelmatilanteiden ennaltaehkäisy

▪ Ammattimainen palautteen vastaanottaminen

▪ Näetkö ongelmia vai ratkaisuja? Näkökulman vaihtamisen taito

▪ Pettyneen, ärtyneen, vihaisen asiakkaan kohtaaminen

Ammatillisuuden säilyttäminen haasteellisessa tilanteessa

▪ Kun toinen provosoi, provosoidutko?

▪ Tunteet tarttuvat – miten säilyttää riittävä etäisyys?

▪ Kiihtyneen henkilön rauhoittaminen viestinnän avulla

Palautuminen stressaavista tilanteista

▪ Stressiä ylläpitävien ajatusmallien taltuttaminen

▪ Mielenrauhoittamisen ja itsemyötätunnon taito

▪ Energisoiva vuorovaikutus työpaikalla – työnilon vaaliminen

Case-työskentelyä pienryhmissä

Hinta

90 euroa

Ilmoittaudu

31.12.2023 mennessä

Ilmoittautuminen on sitova. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tapahtuvasta perumisesta laskutetaan puolet kurssimaksusta. Mikäli perumista ei tehdä lainkaan tai peruminen/keskeyttäminen tehdään koulutuksen alkamisen jälkeen, laskutetaan koko kurssimaksu. Peruutus tulee tehdä aina kirjallisesti. Kurssimaksut ovat ulosottokelpoisia (L 632/1998, 24 §). Kesäyliopisto ei palauta maksuja.