Hankkeen tavoitteena oli, että osallistujat
Hanke toteuttiin 6.10.2021–28.4.2022 pääosin verkossa.
Opintoihin sisältyi orientoiva ennakkotehtävä ennen opintojen alkamista, luentoja ja oppimiskahviloita, konkreettisia kokeiluja omassa työssä, kirjallisia tehtäviä / harjoituksia, vertaispalautteen antaminen ja itsereflektiivinen loppuarviointi.
Hanke koostui seuraavista aihealueista
1. Tiedon siirtäminen oppimisen tuen tarpeista perusopetuksesta lukioon
2. Pedagogisen kirjoittamisen periaatteet
3. Oppimisen tukemisen menetelmiä: lukituki, selkokieli, toiminnanohjauksen pulmat
4. Hyvinvointi ja jaksaminen oppilaitoksessa
Lue tarkemmat sisällöt ja tulokset loppuraportista.
Käytämme oheisia kolmansien osapuolten evästeitä kävijäseurantaan ja markkinointiin, mikäli annat niille suostumuksen.