05.11.2024–12.12.2024 Verkossa
Aika ja paikka
5.11.–12.12.24 välisenä aikana Zoomissa ja Moodlessa.
Jakson aloitusluennot järjestetään ti 5.11.24 klo 17.00–17.45 sekä ti 12.11.24 klo 17.00–17.45. Luennot tallennetaan ja ne ovat katsottavissa myöhemmin. Opintojakso ei sisällä muita reaaliaikaisia luentoja.
Kouluttaja
FM Mirkka Oja-Leikas
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kertoa organisaatioviestinnän ja suhdetoiminnan käytäntöjen ja teorian kehitysvaiheet. Opiskelija osaa tulkita imagon kysymyksiä monista näkökulmista. Hän osaa selittää yritysmaineen vaalimisen ja yhteiskuntavastuun periaatteet. Hän osaa selittää brändien rakentamisen prosessit ja elämystalouden perusteet. Opiskelija osaa selittää, miten organisaatioiden viestintää pitää hoitaa kriisitilanteissa. Opiskelija osaa soveltaa viestinnän teorioita yksittäisiin tapauksiin.
Sisältö
Organisaation ulkoinen viestintä
Suoritustapa ja arviointi
Aloitusluento, ohjattu opiskelu Moodlessa, itsenäinen työskentely, analyysitehtävä ja vertaispalaute.
Arviointi
0–5, jossa 0 = hylätty
Oppimateriaali
- Juholin, Elisa: Communicare! Viestinnän tekijän käsikirja. Helsinki: Infor, 2017 tai uudempi.
- Moodlessa oleva materiaali